Obsługa klienta

Witamy w Dziale Obsługi Klienta Posterton. Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony lub skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem info@posterton.pl, abyśmy mogli pomóc Ci tak szybko, jak to możliwe. Zawsze staramy się odpowiedzieć w przeciągu 24 godzin.

FAQ/ Najczęściej zadawane pytania

 

Dostawa

Jak długo zajmuje dostawa przesyłki?

Dostawa naszych przesyłek zajmuje zazwyczaj 1-3 dni robocze. Naszym celem jest wysłanie Twojego zamówienia najpóźniej dzień po jego złożeniu. Przy dużym obłożeniu naszych placówek lub placówek dostawcy usług przewozowych może nastąpić opóźnienie sięgające 1-2 dni.

 

Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Kiedy Twoja przesyłka jest wysłana otrzymasz od nas e-mail z linkiem do jej śledzenia, żeby móc sprawdzać status przesyłki. Jeśli nie widzisz linku do śledzenia lub nie otrzymałeś/aś tego maila, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod info@posterton.pl

 

Ile kosztuje dostawa?

DARMOWA WYSYŁKA OD 169 ZŁ 

 

 

Zamówienie

Chcę anulować zamówienie.

Jeśli chcesz anulować zamówienie zanim opuści ono nasz magazyn, bezzwłocznie skontaktuj się z nami. Staramy się wysyłać nasze produkty tak szybko, jak to możliwe, więc może zdarzyć się, że Twoja paczka wyruszyła już w drogę. Możesz jednak skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod info@posterton.pl, żebyśmy mogli Ci pomóc. 

 

Podałem/am nieprawidłowe dane.

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod info@posterton.pl, żebyśmy mogli pomóc Ci tak szybko, jak to możliwe.

 

Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś/aś maila z potwierdzeniem zamówienia sprawdź swój folder ze spamem, a jeśli go tam nie ma, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod info@posterton.pl, żebyśmy mogli pomóc Ci tak szybko, jak to możliwe.

 

 

Płatność

Jakie są opcje płatności?

Wszystkie możliwości opłacenia zamówienia widnieją w zakładce płatności w koszyku zamówień. Możesz zawsze zapłacić zwykłą kartą płatniczą (Visa i MasterCard).

 

 

Zwroty/reklamacje

Jak wykonać zwrot?

Możesz zwrócić produkty, które są nieuszkodzone. Ramki nie mogą być otwarte i muszą znajdować się w plastikowych opakowaniach ochronnych. Skontaktuj się z nami pod info@posterton.pl, poinformuj nas, że chcesz zwrócić produkt, a my wyślemy Ci instrukcję oraz zasady zwrotów. Nie zapomnij podać numeru zamówienie, swojego imienia i nazwiska oraz informacji, które produkty chcesz zwrócić. Koszt zwrotu produktu to 85 PLN

 

Jak zareklamować produkt?

Jeśli produkt z Twojego zamówienia zepsuł się, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@posterton.pl, żebyśmy mogli pomóc Ci tak szybko, jak to możliwe.

 

Posterton AB | Org nr 559270-9553

Östermalmsgatan 87

114 59 Stockholm | Sweden

Email: info@posterton.se